Κυριακή, Μαρτίου 14, 2010

Golden boys


Μια διδακτική παραβολή που κυκλοφορεί μέσα στα μονοπάτια του διαδικτύου.

Ο Μπίλι πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του
ποσού των $100. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε.
Ο Μπίλι απάντησε: “Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω.’
Ο αγρότης είπε: “Δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει.”
Ο Μπίλι είπε: “Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο.”
Ο αγρότης ρώτησε: “Τι θα τον κάνεις;”
και ο Μπίλι απάντησε: “θα τον βγάλω σε λοταρία.”
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας: “Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο.”
Kαι ο Μπίλι απάντησε: “Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανέναν ότι είναι ψόφιος.”

Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Μπίλι και ρώτησε τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο.
Ο Μπίλι είπε: “Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 λαχνούς προς δύο δολάρια τον ένα και έτσι έβγαλα $998. Και αν βγάλω και τα 100 που έδωσα σε σένα μου έμειναν καθαρά $898”
Ο αγρότης ρώτησε: “Καλά, κανένας δεν παραπονέθηκε;”
και ο Μπίλι απάντησε: “Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια.”

Πάσα ομοιότητα με γνωστές σας καταστάσεις είναι όλως τυχαία.
Για τη συνέχεια της τύχης των ηρώων της ιστορίας, πληροφορήθηκα ότι ο Μπίλι εργάζεται σήμερα για την Goldman Sachs.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: